a

a

neděle 11. března 2012

RŮŽE, RŮŽE A RŮŽE

Ve čtvrtek jsem navštívila svoji oblíbenou Ikea
a úplně mne nadchl běhoun SILJE s růžemi.
Jak už to u mne bývá, pokud vidím nějaký kus látky
 nebo čehokoliv jiného okamžitě v něm vidím polštář.

Takže běhouny jsem koupila dva.
Jeden leží na stole doplněný
růžovými a zelenými prostírkami
 a z druhého jsem ušila polštáře.

Doufám, že se Vám budou líbit, já jsem z nich nadšená.





14 komentářů:

  1. Nádherný je už běhoun. A jako souprava s polštáři je to romantika jako hrom. Už vidím celou soupravu na terase, kolem které kvetou a voní růže.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Janičko, taky mne překvapilo jak mne to dostalo. Moc na tyto romantické věci nejsem, ale na bílém křesle vypadají opravdu parádně. Asi stárnu a měním názory.
    Pá a mějte se krásně Lea

    OdpovědětVymazat
  3. Leonko moc krásné, pěkný večer Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko, moc děkuji. Moc si toho vážím. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
  5. Je to opravdová nádhera! Polštářky se mi líbí moc,to je romantika:-)

    A.

    OdpovědětVymazat
  6. Andy, moc děkuji za chválu. Velmi mne to těší a motivuje. Pá. Lea

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Leonko, to je krása, i ten nápad, musím se do Ikea zase vypravit. To byl jako ubrus?? Pěkný den ti přeji Marcela

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Marcelko, v Ikea tomu říkají běhoun. Kukni na jejich stránky. Z toho jednoho se dají ušít tři polštáře pokud použiješ na zadní stranu jinou látku. Děkuji za pochvalu taky k tobě pravidelně nakukuji. Máš to vše moc pěkné. Pá.
    Lea

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, dnes jsem objevila tvůj krásný blog. Hned se s nadšením přidávám k pravidelným čtenářkám.
    Ráda bych tě pozvala ke mně na návštěvu, jestli bys měla čas:

    http://vad-art.blogspot.com/

    A mimochodem, já jsem ze starých svetrů šila sovy. Můžeš se podívat tady:

    http://vad-art.blogspot.com/2011/03/sovy.html

    http://vad-art.blogspot.com/2011/02/sova-ze-svetru.html

    krásný den! S.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, moc děkuji za tvoji návštěvu mého blogu. Nakoukla jsem k tobě a tvé obrázky jsou úžasné, něžné a vše vypovídající. Vždy jsem záviděla lidem, kteří umí malovat a ty to opravdu umíš dobře. Sovy se mi moc líbí pěkný nápad. Mám tě v oblíbených a budu k tobě nakukovat. Pá a měj se krásně Lea

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojky našla jsem tě na mimibazaru,uchvátil mě tvůj nápad udělat z běhounu polštář a vytvořit tak sadu...Miluji tento dekor běhounu už si na něj brousím zuby,takže se budu opičit po tobě:-)Michaela

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Míšo, děkuji za všechny krásné komentáře. Jsem ráda, že se ti můj nápad líbi a přeji hodně úspěchů v tvorbě. Děkuji i za oblíbené a budu ráda, když opět nakoukneš na můj blog. Budu se snažit, aby se bylo vždy na co koukat. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
  13. Vcera jsem ten behoun obdivovala v IKEA, je opravdu kouzelny a polstarky se ti moc povedly. Prima napad. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Katy, moc děkuji za chválu a za návštěvu mého blogu. Budu se těšit příště Pá. Lea

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea