a

a

čtvrtek 15. března 2012

RŮŽOVÉ POLŠTÁŘKY


Opětovně bych Vám chtěla ukázat tyto dva růžové polštáře,
 nově jsem je nafotila a teď jsou tu v plné kráse jen pro Vás.

Oba jsou na prodej jak na MMB tak na Fleru
odkazy jsou na pravé straně mého blogu.





 
Pro zájemce odkaz na MMB jen ten pruhovaný:

8 komentářů:

  1. Your quilts/crafts are so fantastic! It's so nice to find other quilters all around the world!
    www.quiltworld2.blogspot.com
    Hugs, Ulla (from Finland)

    OdpovědětVymazat
  2. Oh, thank you for the nice words, very much appreciate it. Lea

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Leuško, zdravím do Brna, krásné, já se teď léčím, nějak mě přemohla viroza,úplně jsem na dva dny odpadla, to neznám:-)dodělávám kulaťák, tak pak vložím. měj se pá Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko, děkuji za chválu. Holka, tak se rychle uzdrav začíná jaro. No, já se taky přiznám, že už druhý den mne škrábe v krku tak uvidím co z toho bude. Pá a rychle něco vytvoř ať se mám čím kochat.Lea

    OdpovědětVymazat
  5. Opet nadhera. Me se moc libi ten ruzovy. Krasne jarni dny preji, Katerina

    OdpovědětVymazat
  6. Katy, děkuji za chválu. Taky se mi velmi líbí ten růžový a v reálu je snad ještě hezčí. Pá. Lea

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea