a

a

neděle 25. března 2012

HÁČKOVANÉ ČTVEREČKY

Nikdy jsem neháčkovala, ale tak moc se mi líbil
polštář od Ditušky - Tvořeníčko od srdce,
že jsem si to musela taky vyzkoušet.

Je to moje prvotina a je hotovo pár čtverečků
zatím jsem spokojená a doufám, že se Vám brzy
budu moct pochlubit s celým polštářem.





Mějte se krásně

Pá Lea
 

5 komentářů:

  1. Lea... krásné barvičky ...přesně tyto mám moc ráda ... háčkování Ti jde krásně od ruky... jen tak dále ...

    ... pěkný večer ... Denisa

    OdpovědětVymazat
  2. Leonko,to je krása!a krásné barvy jsi zvolila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Denisko, moc děkuji od tebe takové šikulky to potěší obzvláště. Pá. Lea

    OdpovědětVymazat
  4. Petruško, moc děkuji. Je to moje prvotina, ale už se zlepšuji i v čase při výrobě jednoho čtverečku.
    Doufám, že polštář zdárně dokončím. Pá. Lea

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné barvičky:-)) Mohla bych poprosit o návod na čtvereček, je hrozně krásný a ráda bych také vyzkoušela. Děkuji. h.l@centrum.cz

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea