a

a

úterý 17. září 2013

Vánoční polštáře - pokračování

 
Mé milé krásný den i když
u nás pěkně vyfoukaný a chladný.
 
 
Došila jsem další dva vánoční polštáře do sady.
 
 
Vánoční polštáře
 
 
hlavní panel je látka Home for Holidays
designérky Michaele D'Amore, výrobce Benartex a doplňkové látky
jsou z nové vánoční kolekce značky Makower.
 
 








 
 
Děkuji Vám za milé komentáře
a jsem ráda, že jste tu se mnou.
 
Pá Lea
 
 


18 komentářů:

  1. Leuško,
    nádherné vánoční polštáře tvoříš :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Lei, raz ked budem velkaaaaa tak si tiez usijem taketo skvosty ...moooc krasne :), pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drahá Zuzanko, donutila jsi mě, abych se koukla na tvůj blog a tam je ti nádherných věcí, které zase neumím já. Každý umí něco, ale hlavně nás to děsně baví. Pá Lea

      Vymazat
  3. Leuško moc krásně si s těmi polštářky hraješ,jsou fakt vymazlené.
    Krásný den přeje Gabča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bábi, drahá moje, moc ti děkuji, když mě to tak děsně baví a je to jako droga a, když mám k tomu ve vás takové fandy tak to jde samo. Pá a pusu Alžbětce Lea

      Vymazat
  4. Leo ty tvoje polštářky jsou tak krásné, že bych si ani neuměla vybrat.
    Měj se hezky Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, děkuji ti. Osobně jsem si vybrala dva a další jdou do světa, protože by jsme si za chvíli neměli kam sednout :o). Pá drahá Lea

      Vymazat
  5. No tak to jsem zase vedle... jsou nádherné, Lejko, úžasné veselé barvy, krásně jsi to vybrala a zkombinovala! Pa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, zlato moje moc ti děkuji za tvé kouzelné komentáře. Vždy mě moc potěší. Pá drahá Lea

      Vymazat
  6. Ahojky Leuško, Tvoje polštářky jsou tak pěkné, že bych si nevybrala, který chci. Jsou fakt moc pěkné, zítra jedeme na chaloupku, tam jsem našla polštářek 100 let starý, je nádherný, kulatý a vyšívaný, zdobí světničku. Zdravím a přeju krásný víkend, budu dělat výzdobu na podzim. Maryša :O)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Maryško, děkuji ti za chválu a přiznám se, že ti stoletý polštář závidíš. Děkuji ti za přízeň a měj se krásně. Pá Lea

      Vymazat
  7. Leusko krasne polstarkovani tu u vas vidim......mam chvilku na brouzdani po blogach a k vam jsem nakoukla s radosti :-):-):-) jsou krasne a nedivim se,za dva si nechavate :-):-):-):-)...mejte se krasne Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, děkuji za chválu, ale především ten vánoční panel je krásný, já mu jen pomohla vyniknout. Z dovolením budu tykat, měla bych v tom chaos komu tykám a komu vykám. Děkuji za návštěvu blogu a budeš vždy vítaná. Pá Lea

      Vymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea