a

a

pátek 13. září 2013

Vánoční polštáře

 
Mé milé, přeji krásný i když upršený den,
 
Anička ve středu odjela na adaptační tábor
s dětmi ze třídy a proto mi zbylo více času na mé tvoření
a vznikly další vánoční polštáře.
 
 
Vánoční polštáře
 
 
hlavní panel je látka Home for Holidays
designérky Michaele D'Amore, výrobce Benartex a doplňkové látky
jsou z nové vánoční kolekce značky Makower.
 
Ve většině případů je velmi těžké zkombinovat
doplňkové látky s panelem od jiné značky, ale v tomto případě
bylo rozhodnuto snad během minuty.
Opět jsem navštívila oblíbený Ragos a na pultě ležely
nové vánoční látky značky Makower a bylo vybráno.
Látka se k panelu tak úžasně hodí jako by byla k němu vyrobena.
 
 
 


 
 
Na světě jsou i další polštáře
Chlupaté štěstí - černý labrador a bígl.
 
Černý labrador je na přání a bígl je volný
a opět se objeví jak na MMB tak na Fleru.
 
 



 
 
Tak to je pro dnešek vše
a děkuji za Vaše milé komentáře.
 
Pá a děkuji, že tu jste se mnou.
 
Pá Lea
 
 
 

10 komentářů:

  1. Opět krásné polštářky. Jenom ty vánoční motivy mě trošku děsí. Připomínají mi, že už bych měla taky začít tvořit vánoční dárky a výzdobu, abych to potom zase nehonila těsně před vánoci. Přeji nádherný i když uplakaný víkend. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, pravidelně každý rok jsem měla stejný problém jako ty, že nestíhám. Letošní vánoční látky mě tak dostaly, že jsem začala z nich hned tvořit ať jsem v předstihu. Pá Lea

      Vymazat
  2. Ahojky Leuško, vařím, peču, cídím, jsou v Pv hody, chvilka na počítač a zase nádherné polštářky, vánoce mě bodou asi už také zajímat, ale pořád to odkládám. Teď háčkuji vnučkám čepičky a bude jich několik, ať jsou zásobené na podzim a zimu, pak vyfotím a pošlu Ti to do mailu, musí mi pomoci Šárinka, já neumím vkládat fotečky. Leuško jsi moc šikovná a vždy se těším na Tvoje výtvory, jsou moc pěkné. Zdravím a přeju krásný víkend Maryša :O)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maryško, drahá děkuji za tvoji přízeň a vždy mě tvůj komentář potěší. Určitě pošly fotečky, budu zvědavá co tvoříš. Pá drahá Lea

      Vymazat
  3. Leuško, nádherné polštářky .... ty s pejsky nemají chybu .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, moc děkuji a máš pravdu pejskovské mají něco do sebe a u Belletky už se našly mé následovkyně, které si je ušily úplně stejně. Jo nápad to je to hlavní. Pá drahá a děkuji za návštěvu. Lea

      Vymazat
  4. Ahoj, Lejko, ty vánoční kousky jsou prostě famózní! Moc se Ti povedly, ty panely fakt nemají chybu! Pa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, vánoční panel je opravdu krásný a látky z Ragosu ho nádherně doplňují až jsme se s paní šéfovou obě nadechly jak to krásně padlo do sebe. Pá drahá a děkuji Lea

      Vymazat
  5. Leo jsou opravdu nádherné, původně jsem myslela že jsou vyšívané až po přečtení jsem zjistila že je to látka. , opravdu krásná látka. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, opravdu panel je nádherný a velmi povedený. Vyšívám taky, ale do tohoto bych nešla. Pá a děkuji za návštěvu blogu budeš vítaná. Lea

      Vymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea