a

a

neděle 29. června 2014

Letošní květiny

Krásný den mé milé,

dnes bych se Vám ráda pochlubila 
s letošními květinami na naší zahradě.

S nákupem květin jsem malinko váhala, 
nakonec jsem naběhla do Bauhausu a nakoupila jsem 
multipacky různých květin, které jsem namíchala do truhlíků.
Jsou mezi nimi muškáty různých barev, petúnie, lobelky, sanvitálky,
karafiáty, kopřivy a diascie. Opět jsem vysadila přezimované canny.


Toto místečko již znáte, Canny zatím kvetou jen ty nízké,
ale již nakvétají  i vy kouzelné vysoké, dvoubarevné 






Nádherná barevná kombinace


Mé kombinované truhlíky.
Rok od roku se mi líbí čím dál tím víc.


Miluji kombinaci barev modrá a žlutá
 

Mé oblíbené fuchsie



 





Denivky na naší zahradě



Moje věrná pomocnice
 - zahradnice Celinka

Mějte se krásně mé milé a děkuji za Vaše milé 
komentáře, které mi tu zanecháváte.
Květiny budu fotit průběžně a vkládat sem fotografie.

Příště zase něco z mého tvoření.

Pá Lea




4 komentáře:

  1. Krásné barevné kombinace!Nádherné moc.Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Farebná nádhera, prekrásne kvetinky:)
    m.

    OdpovědětVymazat
  3. Woooou nadherne kvetinky aj s Celinkou:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Leo nádherné letní barvičky kytiček. A zahradnice Celinka nemá chybu. I když jestli Ti pomáhá zahradničit tak jako naše Hopinka, tak bych o pomoci moc nemluvila. Ta naše psí slečna mi letos zlikvidovala všechny rybízy, vytahala spoustu kytek, sežrala kroucenou lísku a vytahala velké množství černé folie pod kůrou. Ale je to šťastná hravá fena. :-D Tak snad už brzy dostane rozum. :-D Měj se moc krásně Lenka

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea