a

a

pondělí 23. června 2014

Obaly na knihy


Krásný den mé milé,

máme za sebou pěkný víkend. 
V sobotu jsme byly s Aničkou na výstavě psů na brněnském výstavišti.
Po delší době jsme viděly babičku a sestřičku Celinky
a bylo to milé shledání. Obě holky jsou ve výborné kondici a to nás 
chovatele i majitele psů vždy moc těší.

Jako každý víkend jsem malinko tvořila 
a tentokrát to byly obaly na knihy pro naši Aničku 
a neteř Alex - Áju.

Obaly jsem vylepšila nádhernými nažehlovačkami
od Amélky - nakukněte k ní do obchůdku na Fléru.

Obaly jsem ušila z látky s režným efektem, nechtěla jsem krásné 
obrázky utlačit barevnou látkou, ozdobně prošila 
a výsledek mě potěšil a naši Aničku taky.

Obrázky jsou kouzelné, něžné a tvořit s nimi bylo radost.










 V pondělí jsem se náhodně dostala ke koupi
panelů Gorjuss a mohly tak vzniknout další polštáře na přání
s touto kouzelnou panenkou.






Celou sérii jsem doplnila dalšími 
obaly na knihy a zrcátkem.








Všechny věcičky jsem vložila do svého obchůdku na Fleru.
Děkuji za Vaše nakouknutí.

To je pro dnešek vše mé milé,
a příště už snad něco málo cestovatelského.

Mějte se krásně,
děkuji, že jste, těším se z každé Vaší návštěvy.

Pá Lea





4 komentáře:

  1. Krásne si tvorila, ako vždy:)
    m.

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádherné tvoření, něžná krása. moc se mi líbí, škoda, že už nejsem malá holka!

    OdpovědětVymazat
  3. Moje milé, ráda bych se všem chtěla omluvit, že opět musíte pod svým komentářem opisovat ta děsná čísla, ale nedalo se jinak, denně mi chodilo na 10-15 anglicky psaných spamů. Děkuji za pochopení. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Leuš!!
    Ty jsi zase krásně tvořila!! Obaly jsou krásné a miloučké!!
    A Tvoje polštařkování!! Ach...
    Zdravím Tvoji Celinku- taková setkání s příbuznými našich pejsků mne taky vždycky potěší!! :o)
    Měj se krásně a užijte si všichni krásné léto a prázdniny!!
    Pa Jarka

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea