a

a

úterý 12. srpna 2014

CROSSBODY

Krásný den mé milé,

dnes to bude trochu na jinou notu než na polštářovou.
Malinko jsem si potřebovala od polštářů odpočinout 
a hlavně splnit přání naší Aničce.


CROSSBODY


je název kabelky, kterou jsem viděla u Belletky 
a okamžitě jsem se do ní zamilovala
a věděla jsem, že si ji musím zkusit ušít.

Už dávno jsem slíbila Aničce, že ji ušiji kabelku,
ale ta, že musí být s motivem Paříže :o).

Vybraná látka si o toto zpracování
vysloveně říkala. Je kouzelná a červené
olemovaní ji neskutečně sluší.









Mějte se krásně mé milé
a brzy jsem zpět a znovu s polštáři :o).

Pá Lea




 


9 komentářů:

  1. kto by sa do nej nezamiloval? je fantasticka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Padla mi sánka :) Taška nemá chybu, je perfektná, precízne ušitá do každého detailu a tá látka je sama o sebe dokonalá:) Kde ty na ne chodíš?
    m.

    OdpovědětVymazat
  3. Leuško...páni, ta je opravdu povedená !!!!!
    Pa Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Krááásná, Aničce bude slušet!

    OdpovědětVymazat
  5. Leo, ta je opravdu nádherná.
    přeji pěkný den Majka

    OdpovědětVymazat
  6. Leo, ta je fakt parádní. Vybrala jsi nádhernou látku. KRÁSA!!!
    Moc dravím Anny

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná kabeluška! Hezký večer přeji, Maru

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherná Leuško, moc!!! A přeji krásné letní dny. Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Holky moje,
    omlouvám se, ale dnes poděkuji všem najednou protože bych se musela opakovat. Moc, moc děkuji, že reagujete, píšete a chválíte, je to pro mě jedna z největších odměn a motorem pro další tvoření.
    Díky všem drahé moje, že jste. Pá Lea

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea