a

a

pondělí 1. září 2014

Obaly na knihy pro milovníky koček


Krásný první školní den
moji milí,

jako mnoho jiných dětí tak i naše Anička šla po prázdninách 
poprvé do školy a to do sedmé třídy tak už je vlastně mazák.
Dostaly krásný rozvrh oproti minulému roku kdy chodila domů v 16,15hod. 
Hodiny piána, hudební nauky a jízdy na koni jsme také nádherně 
domluvily a tak mám z dnešního dne dobrý pocit. 

Jen, aby nám to všem dlouho vydrželo :o).

Něco malinko z mého víkendového tvoření.


Obaly na knihy s kočkami

předem musím uvést, že jsem milovníkem psů a vždy říkám, 
že raději dva psy než jednu kočku, ale jakmile jsem uviděla
panel s obrázky koček hned mi bylo jasné, že ho musím mít 
a co z něho budu šít. 

Obrázky jsou podložené filcem a obšité.
Obal je vyztužen termolínem, je příjemně měkký a krásně drží tvar.
Prošito a obšito. Všita záložka.









 










Opět se mi podařilo koupit nádherné látky
z kolekce Eclectic Elements od Tima Holtze 
a Ladies & Gentleman a tak mohl znovu vzniknout
povlak s motýly Eclectic Elements






A ještě jeden navrátilec.
Prošla jsem své zásoby látek a objevila jsem 
obrázky z Paříže a ušila z nich povlak o velikosti 40x50cm.







Jako vždy je vše dostupné v mém obchůdku na Fleru.

Moji milí, přeji Vám jen samé krásné dny 
a děkuji, že tu se mnou jste.

Pá Lea









Žádné komentáře:

Okomentovat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea