a

a

pondělí 29. září 2014

Vánoční prostírání Yuletide


Krásný pondělní den mé milé,

nezahálím a neustále naháním čas.
O tomto víkendu přišel čas na vánoční prostírky 
z látek kolekce Yuletide od Makower.

Pokud jste častými návštěvníky mého blogu tak si možná vzpomenete, 
že z této kolekce jsem šila i povlaky na polštáře.
Však já je připomenu :O).


Vánoční prostírání Yuletide
nebo podložka pod hrnek





Tak toto jsou polštáře ze stejné kolekce









Povlaky Gorjuss 

při nákupu, doplňkové látky se srdíčky na bílé 
jsem narazila i na tutéž látku, ale na černé.

Přiznám se, že černou látku ve spojení
s dětmi nemám moc ráda, ale kolekce Gorjuss je, 
tak kouzelně vyladěná, že mi to vlastně vůbec nevadí.
Posuďte sami.
















Mám tu ještě pár maličkostí 
s touto kouzelnou panenkou

Přívěsky na klíče







Všechny dnešní novinky
jsou vložené do mého obchůdku
na Fleru.


Jen připomínám, že si setík
s panenkou Gorjuss můžete
naladit podle přestav Vaší malé či velké slečny.

K povlakům nabízím
- zrcátko
- přívěsek na klíče
- náhrdelník
- případně kapsičku nebo obal na knihu




Moji milí, mějte se moc krásně 
a přeji Vám jen samé slunné dny.

Děkuji za Vaše krásné komentáře,
vždy mě moc potěší.



8 komentářů:

  1. Nádherná práce Leo!!!! ...ani nevím které bych si u Vás v obchůdku vybrala... ty vánoční lákají neskutečně :)
    Přeji krásné podzimní dny. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni, děkuji za milou návštěvu blogu a za krásná slova. Kdykoliv budete u mne v obchůdku vítaná :o). Pá Lea

      Vymazat
  2. Dobry den Leo, chtela bych se zeptat, zda zase budou nejake "svetracky"? Dekuji, Lola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Lolo, pár svetráčků mám ve svém obchůdku na Fléru a na další se zatím nechystám. Bohužel mi chybí zdroj na svetry. Mějte se krásně a děkuji za návštěvu. Pá Lea

      Vymazat
  3. Ahoj Leo, ještě jednou tady. ;-) Vánoční sety jsou kouzelné. :-) Ty to umíš vždy tak hezky barevně sladit... Ozdobičky - srdíčko, hvězdička jsou také šité, nebo je to filc, překližka...? Měj se hezky. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Dáši, děkuji za návštěvu i za chválu a dekorace k focení je zakoupená loni v Bauhausu :o). Jak píšeš jsou z filcu a křekližka je doplněna látkou. Měj se moc krásně a pá Lea

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea