a

a

čtvrtek 16. října 2014

Povlaky Pursnickitty


Krásný den moji milí,

venku se nám ochlazuje, den se zkracuje a za chvíli
tu máme změnu času.
Čím dál tím víc nás to tahá domů a v mém případě k tvoření.

Povlaky Pursnickitty 

Látky z kolekce Pursnickitty designérky Terry Degenkold tvořící 
pod značkou Whimsicals. Výrobce Red Rooster.

Tyto látky mě v eshopu s látkami moc neoslovily,
ale pak jsem je viděla v obchodě naživo a byla jsem ztracena.
Je to už několikátá kolekce od Terry Degenkold, která mi prošla rukama
a vždy těmto látkám naprosto propadnu.











Opět mu mám milé maličkosti 
pro potěchu oka i duše.
Záložky do knih, přívěsek na klíče, brože
a sovičkové zrcátka.














Všechny uvedené věcičky a povlaky 
nalezenete v mém obchůdku na Fléru


Mějte se moc krásně a brzy na shledanou.
Děkuji, že tu jste se mnou.

Pá Lea




2 komentáře:

  1. Ten kočičí polštářek je naprosto úchvatný! :-) Smekám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za chválu a za návštěvu blogu. Látky jsou kouzelné, já jsem je jen dala dohromady. Pá Lea

      Vymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea