a

a

neděle 25. ledna 2015

About a Girl - podruhé a další ...


Krásný den moji milí,

blíží se konec poloviny školního roku 
a i naše Anička finišuje se známkami.
Tak doufám, že dopadne vše tak jak si přejeme.

Vzhledem k velkému pracovnímu vytížení 
se teď pouštím jen do malých věciček a tak v tomto 
týdnu jsem pokračovala v kapsičkách z látkové kolekce 

About a Girl od designérky Anni Downs,
které se v obchůdku na Fleru vyprodaly.

Každá kapsička je originál, protože na panelu
 je vždy pouze jeden obrázek od každého.

Tentokrát jsem na zadní díl použila 
smetanovou nebo bílou koženku.












Do obchůdku přibyly ještě dva obaly na knihy 
v romantickém stylu s růžemi, doplněné krajkou.





Teď se koukám, že rychleji tvořím než sem vkládám 
a proto další obaly na knihy a to s pohlednice z Paříže.



 

Další obaly - jeden pro švadlenku a druhý pro pána.
Použila jsem kouzelné panely a doplňkové látky Burlap.










Skoro všechny věcičky (některé se už prodaly)
 jsou vloženy do mého obchůdku na Fleru.

Mějte se moc krásně moji milí 
a děkuji za všechny Vaše komentáře, 
které mi tu necháváte.

Pá Lea


4 komentáře:

  1. Perfektní kapsičky i obaly,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, moc děkuji za chválu a za návštěvu blogu. Obrázky od Anni jsou nádherné a já se jen snažím výsledek nepokazit. Pá Lea

      Vymazat
  2. Moc se mi líbí obaly na knihy, nádherná Paříž. Krásná kvalitní práce na první pohled. Jdu se hned podívat na Fler.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za chválu, ta mě vždy potěší. Panely s Paříží jsou kouzelné, už jsem je použila na polštáře, ale na obalech na knihy se mi líbí snad nejvíc. Děkuji za návštěvu. Pá Lea

      Vymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea