a

a

neděle 1. února 2015

Obaly na knihy Walkabout


Krásný nedělní večer moji milí,

opět jsem malinko pokračovala 
ve svém tvoření, ale jsou to jen maličkosti,
protože na větší projekty se mi nedostává času.


Obaly na knihy Walkabout

povlaky na polštáře, které ode mne již znáte
jsem doplnila o obaly na knihy a zrcátka.

Látky jsou z kouzelné kolekce látek 
Walkabout značky Makower.


 
 

 
 
 



 
 

 



Povlaky pro připomenutí


Došila jsem dvě kapsičky z kolekce látek 
About a Girl od designérky Anni Downs

 

 


Při probírání látkami jsem objevila ještě jeden obrázek 
z kolekce látek Pursnickitty designérky Terry Degenkold
a chtěla jsme ji maximálně využít a proto
vznikla kapsička s přívěskem,
který lze použít třeba na kabelku, klíče ...



 



Všechny věcičky jsem vložila 
do mého obchůdku na Fléru.

Všem Vám moc děkuji za milá zastavení
 a za Vaše komentáře, které mi tu necháváte.

Mějte se moc krásně a brzy na shledanou.
Mám na cestě spoustu nových látek 
a v hlavě spoustu nových nápadů.

Pá Lea

  

2 komentáře:

  1. Nádherné vecičky, precízne spracované...
    Prajem veľa takých nádherných vecičiek.
    Pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné látky a moc krásné tvoření Leuško.
    Přeji krásný zbytek neděle Anny

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea