a

a

úterý 3. března 2015

... kapsičky, taštičky ...


Krásný slunný den mé milé,

zdravím ženy, slečny a dámy a zároveň se omlouvám všem mužům, 
ale mám takový pocit, že žádný muž můj blog nesleduje, 
ale ráda se nechám překvapit :o).

Uplynulý týden jsem zkoušela nového kombinace,
nové výztuhy, protože pořád je co zlepšovat a hlavně 
se musí jít dál.

Takže tentokrát kapsičky v kombinaci s koženkou 
a s pevnější výztuhou, vnitřek je vypodložen měkkým 
termolínem a bohatě prošit.
Novinkou jsou kouzelné "blbinky" 
v podobě tématických přívěsků na zipu.
















Kapsička a kosmetická taštička
z kouzelné kolekce Vintage zn. Makower.
Přívěsek v podobě ciferníku mi udělal neskutečnou radost,
nádherně ladí k látce.












Teď jedna, ale opravdu už poslední kapsička z kočičích
látek kolekce Pursnickitty :o).







Povlak z nádherného panelu Ohh La la
designérky Jo Moulton, výrobce Wilmington Prints 
a je doplněn látkou s puntíky zn. Makower.

Dlouho jsem měla rozešitý přední top s tím, že je to pro mě a, 
že to vlastně až tak nespěchá. Koukala jsem na něj asi tři
měsíce, na kostlivce jednoho a poté jsem zjistila, že tento polštář
až tak nepotřebuji. Jak milé to bylo zjištění :o).
Doufám, že někomu tento povlak s kouzelnými obrázky
a o velikosti 40x50cm udělá radost.






Opět je vše vloženo do mého obchůdku na Fleru
a děkuji všem za případné návštěvy.

Moje milé, mějte se moc krásně 
příští týden Anička odjíždí se školou na lyžák a tak se moc
těším, že si užiji muže, psa a milovaného šití.

Děkuji za Vaše komentáře a věřte mi, 
že mě neskutečně těší každé Vaše písmenko, 
protože ať je to jak chce, lidé "jedou" na pochvalu.

Krásné dny 

Pá Lea




6 komentářů:

  1. Krásne vankúšiky, aj kapsičky... a tá hortenzia...
    Pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za milé zavítání na blog a budu se těšit na shledanou. Pá Lea

      Vymazat
  2. Krásné, až oči přecházejí ... a ty kočičky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji, děkuji, ano kočky uchvátily i mě a to jsem je na začátku nechtěla vůbec kupovat. Pak jsem je viděla naživo a bylo jasno - musím je mít. Děkuji za návštěvu a budu se těšit na shledanou.

      Vymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea