a

a

neděle 15. března 2015

Makower - Ahoy



Krásný den moje milé,


dnes bych Vám ráda představila překrásnou kolekci látek
značky Makower - Ahoy.

Jedná se o typicky letní kolekci, která je plná
majáků, lodí, racků, kotviček ....

Vše k sobě kouzelně ladí což není u jiných značek vždy pravidlem 
a musím říct, že tato kolekce přišla na trh právě včas.

Můj muž je zamilován do majáků a jeho největším přáním
je na majáku strávit nějaký čas své dovolené :o).
V neděli má narozeniny a mimo jiné bude obdarován
dvěma polštáři z této kolekce. 
S dcerou jsme mu i jeden maják koupily
ať má svůj sen doma :o).

Opět jak je zvykem jsem ušila 
povlaky na polštáře " Pro malé i velké námořníky",
obaly na knihy a kapsičky různých velikostí opět kombinované
s koženkou.


























Opět je vše uloženo v mém obchůdku na Fléru.

Děkuji všem na krásné komentáře a děkuji, že jste tu se mnou.

Pá Lea



2 komentáře:

  1. Leo, vytvořila si krásné věci. Tahle kolekce látek se opravdu povedla a Tys její krásu svým šicím umem jen podtrhla :-) Krásný večer Anička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, děkuji ti za krásný komentář. Kolekce je nádherná a úžasně vše dohromady ladí, což ne u všech značek platí. Já se vždy jen snažím, to těm látkám moc nepokazit :o). Měj se moc krásně a děkuji za návštěvu blogu. Pá Lea

      Vymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea