a

a

pondělí 8. června 2015

Obal na knihy Vintage Garden + domečkové povlaky


Krásný dobrý den mé milé,

naše Anička se vrátila šťastně domů z Anglie
plná dojmů a se spoustou fotografií.
Až je probereme a upravíme tak Vám 
i něco ukážu, některé jsou velmi povedené
a mám z nich a z ní velkou radost.

Tentokrát tvoření z kouzelných látek
kolekce Vintage Garden opět jsem je kombinovala 
s novou láskou a to s látkami Grunge.

Obaly na knihy Vintage Garden














 








Pro milovníky domečkových povlaků jsem 
těžce sehnala další obrázky a opět jsem ušila 
povlaky na polštáře v pořadí už nevím kolikáté :o).

Povlaky na polštáře Around Town



 











 






Z části panelu jsem ušila i obal na knihu






Pokud na Fléru nenaleznete vše co je na blogu,
prosím napište, spousta věcí se dá ušít znovu.

Přichází mi spousta nových látek, všemi jsem okouzlena,
do každé chci říznout a malinko na ty starší kolekce zapomínám,
proto opravdu pište.

Děkuji všem za milé návštěvy 
a mějte se moc krásně

Pá Lea



2 komentáře:

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea