a

a

pondělí 16. listopadu 2015

Paříž, Paříž ....

Krásný dobrý den všem,

i mnou otřásly zprávy z Paříže 
a proto i moje tvorba je těmito událostmi ovlivněna.

Rámečkové taštičky a obaly na knihy
s cestovatelskou tématikou - pokračování.
Šila jsem z nádherné látky kolekce A Ticket in Hand. 
Výrobce Wilmington Prints. 
Doplněno červenou látkou kolekce Grunge.










Další sady rámečkových taštiček a obalů na knihy
z látek Památky modré a červené z kolekce Vintage Travel.
Výrobce Northcott.

















Ještě jedna taštička s Eiffelovkou
z japonských látek zn. Cosmo






 Došlo i na vánoční tvoření
z mojí syslírny látek.














Děkuji všem za milá zastavení
a brzy na shledanou.


Pá Lea






2 komentáře:

  1. Nádherne ušité:) Vždy perfektná farebná kombinácia. Mám slabosť na parížsku tematiku, tieto taštičky a obaly sú neodolateľné. Inak udalosti v Paríži otriasli asi každým.
    m.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný večer, děkuji za pochvalu ta vždy potěší. Látky jsou nádherné a já jsem se jen snažila jim to nepokazit. Děkuji za návštěvu blogu a přeji krásný sváteční večer. Pá Lea

      Vymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea