a

a

pondělí 22. února 2016

Levandule a další ...

Krásný slunný den moji milí,

když koukám z okna mám pocit, že je letní den.
Sluníčko svítí na plné pecky, nebe bez mraků
a do pokoje otevřenými okny vniká příjemný vzduch.

Máme za sebou s Aničkou přesazování kytek
a naše Celinka měla malé narozeniny. Už je tu s námi 3,5 roku.
Zlatíčko naše hlavně hodně zdraví. Čím jsem starší tím
víc pro mne tato slova dostávají ten správný význam.


Levandule

Spousta věcí v životě se děje náhodou
a tak to bylo i s nákupem kouzelných panelů 
s levandulí. Velice mě překvapily - výborná podkladová látka,
úžasná hranová ostrost, jsou prostě kouzelné a tady je výsledek.

Obaly na knihy ve dvou velikostech 
a rámečková taštička












Pokračovala jsem v šití z nádherné kolekce látek 
Sea View, minule jsem Vám ukazovala povlaky na polštáře
a k nim přibyla rámečková taštička, dva obaly na knihu 
a dvě sady prostírek, které se budou úžasně hodit
třeba do pokojíku malých námořníků nebo na letní párty.

Manžel se do kolekce látek s plážovými domečky zamiloval :o)
a tak jsem mu musela jeden z domků přišít na tričko.


 





 

 
 

 


 





Nechala jsem se udolat a pustila jsem se do něčeho nového.

Obal na notes nebo diář

Šilo se mi moc krásně podle návodu od Ajky
a problémy mi nedělalo ani ruční přišívání lemu ze, 
kterého jsem měla obavy, aby nebylo obalu smutno 
ušila jsem k němu i rámečkovou taštičku.

Obal je určen na notes nebo menší knihu
zapíná se pomocí látkového pásku s drukem.
Na přední straně poutka na dvě propisky.










Vše je vloženo do mého obchůdku na Fléru.

Děkuji za milá nakouknutí a zastavení.

Přeji Vám krásné dny naplněné samou radostí.

















2 komentáře:

  1. Leonka môžem sa spýtať, kde si kúpila tie krásne levandulkové panely?.... ja som hladala kade tade po nete a nenašla som...... sú úžasné, nielen panely ale aj všetko čo si z nich ušila........Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Leonko, já se nemohu vynadívat na tu nádheru. Opravdu je to úžasná podívaná, co všechno dovedete vykouzlit. Krásný den. Petra

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea