a

a

úterý 9. února 2016

Sady s Gorjuss a letní povlaky Sea View


Krásný dobrý den moji milí,

na Fléru jsem úplně náhodou objevila malé obrázkové 
panely s panenkou Gorjuss tak akorát pro moje potřeby.
S výsledkem jsem spokojená, tak se jdu pochlubit :o).

V každé sadě je rámečková taštička a obal na knihu
jako dárek jsem přiložila přívěsek na klíče.




 

 
 






 




Dva obrázky zbyly tak šup s nimi na obaly na knihy :o).




 



Na trhu se pomalinku objevují letní látky
plné racků, moře, mušliček, plážových domků. 
Nechte se zlákat letní náladou stejně jako já.

Kolekce Sea View od Makower


ušila jsem dva povlaky na polštáře 
a uvažuji co s další částí panelu. Nechte se překvapit.












Tak doufám, že se Vám všechny novinky líbí stejně jako mě
a opět jsou vloženy do mého obchůdku na Fléru.

Děkuji všem za milé reakce na poslední příspěvek,
ve kterém jsem Vám představila povlaky s výšivkami.

Ručníky prošly prvním praním beze změny, 
ale ještě to bude chtít několikrát vyprat, abych si byla jistá,
že pouštím do světa věcičky s kterými budete spokojeni.

Přeji Vám jen samé krásné dny.

Pá Lea





Žádné komentáře:

Okomentovat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea