a

a

pondělí 29. května 2017

Bless this home


Krásný dobrý den moji milí,

po týdnu se nám vrátila dcera z výletu po Anglii a Skotsku. 
Jsem opravdu moc ráda, že je v pořádku doma. Tentokrát jsem se o ni bála
mnohem víc než v předchozích letech, však všichni víme co se děje ve světě.
Zážitků a fotografií mnoho tak se třeba podělí i s vámi.

Tentokrát jsem tvořila z krásné kolekce

Bless this home

která je plná domečků, srdíček, květin a především domácí pohody.

Ušila jsem čtyři obaly na knihy a dvě klíčenky
a pokud si vzpomínáte tak ze stejné kolekce látek jsem šila 
dokladovník s klíčenkou a karetník.

















Došila jsem další obaly na zdravotní průkazy dětí
a tentokrát si vyberou i maminky chlapečků.
Obaly s míchačkou, auty a v modrém provedení jsou určeny právě pro ně.









Nově jsem vložila dva obaly pro sourozence.
Lze zakoupit i jednotlivě.



Pomalu, ale jistě se ke mně blíží 
nová kolekce Santoro - Mirabell.
Opět se můžete těšit na povlaky na polštáře a milé drobnosti. 
Co to přímo bude uvidím podle velikosti obrázků.


Vše je dostupné v mém obchůdku na Fléru a opět 
fungují prokliky na hlavních fotografiích, 
které vás dovedou přímo na Flér.

Děkuji všem za milá nakouknutí jak sem na blog
a nebo do obchůdku na Fléru 
a budu se vás těšit příště.

Zvu vás na návštěvu nové stránky na 
FB Polštářkový svět





1 komentář:

  1. Leuško, opět dokonalá práce. Motiv domečků mě naprosto okouzlil. Máš šikovné ručičky a ještě krásně kombinuješ látky.Moc zdravím.

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea