a

a

úterý 16. května 2017

OH SEW BEAUTIFUL - obaly na knihy


Krásný dobrý den všem, kteří zavítali,

začíná se oteplovat a sluníčko mě láká na zahradu.
Moje oblíbené Dosny už jsou na svém letním místě
a letničky na oknech.
Jen opravdu doufám, že je po všech zmrzlých, 
protože letos se nedá věřit ničemu :).

O víkendu odjíždí Anička se školou do Skotska
tak doufám, že budu mít spoustu času na šití.

Tentokrát pouze tři obaly na knihy 
z krásné retro kolekce látek

Oh Sew Beautiful

Obaly pro všechny milovnice módy, retro stylu a šití 
ve všech podobách.










Ještě jedna malá zkouška dětské kabelky
s panenkou Gorjuss.
Kabelka už má svou majitelku.



Obaly jsou dostupné v mém obchůdku na Fléru a opět 
fungují prokliky na hlavních fotografiích, 
které vás dovedou přímo na Flér.

Děkuji všem za milá nakouknutí jak sem na blog
a nebo do obchůdku na Fléru 
a budu se vás těšit příště.

Zvu vás na návštěvu nové stránky na 
FB Polštářkový svět



2 komentáře:

  1. Dobrý večer, Leonko,krásné obaly.Anička se má,ve Skotsku je krásně. Taky už mám dosny venku a dnes jsem osazovala truhlíky, závěsné květináče a květníky, trvalo mi to 6hodin. Manžel každé jaro, když nakupuji letničky, mám jich plné auto, tak se chytá za hlavu, že jsem se asi zbláznila. Ale já bez těch krásek si nedovedu představit léto. I když si pak při zalévání nadávám, že jsem jich tolik neměla kupovat.Ale zase ta krása, když procházím zahradou za to stojí.Mějte moc krásné dny a at se Vám daří.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, moc Vás zdravím. Anička, už je ve zdraví doma se spoustou zážitků. Květiny miluji stejně jako vy, bez květin na oknech by nebylo léto stejně jako bez vaření marmelády. Letos je to s ovocem horší, ale kupuji kde se dá a experimentuji v kombinacích. Děkuji za návštěvu blogu a přeji krásný den. Pá Lea

      Vymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea