a

a

úterý 5. června 2012

Krásné ocenění

Dnes mne v komentářích čekala krásná zpráva
od Leničky, že mám u ní ocenění blogu.
Leničko, moc děkuji.



Nakukněte na tvořeníčko této šikovné motalenky
a na její naprosto úžasné návody k háčkování.


Velmi, ale opravdu velmi si toho vážím,
a těší mne, že věcičky, které si šiji pro radost 
jsou potěšením i pro někoho jiného.
Děkuji Vám všem za neustávající přízeň
a vždy mne překvapí kolik lidiček zase nakouklo.

Pravidla ocenění: 

Poděkování pro toho kdo ti ocenění udělil
a vyber 5 dalších blogů, které nesmí mít víc než 200 členů.

Všem nominovaným napiš ať o ocenění vědí
a toto ocenění umísti na svém blogu.

Je velmi těžké vybrat 5 blogů, ale tyto si ho opravdu zaslouží.

Petruška - za nezištnou pomoc, přátelství a krásné tvoření

Dituška - za nekonečnou přízeň, šikovné ruce a krásné nápady

Olince - Pentilce za milé povídání a krásné háčkování

Marcelce - za náklonost, přátelství a šikovné ruce snad na všechno

Nikolce - za úžasné recyklační nápady

Přeji všem krásný večer a na dálku vás všechny objímám.
Pá Lea


2 komentáře:

  1. Leonko já ti z celého srdce děkuji za ocenění a moc si toho vážím, pá dobrou Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Leonko,díky za krásné ocenění.Velmi si ho vážím...zejména proto.. jak jsi to krásně napsala...100% jsi to vystihla je to oboustranné ♥
    Děkuji...Petra

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea