a

a

sobota 9. června 2012

Oranžovobílá kolekce

Opět jsem měla možnost vytvořit něco
pro jednu z Vás a tak vznikla tato
oranžovobílá kolekce.
Doufám, že novou majitelku potěší.

Všechny polštáře jak už je u mne poslední dobou zvykem
jsou tvořené ze tří vrstev první je bavlna, poté termolín
a pak spodní látka opět bavlněná.
Polštář krásně drží tvar a je příjemně měkký.
Prošito ve švech a na zadní straně je zapínání na skrytý zip.















Mé milé, mějte se krásně i,
když počasí nám moc nepřeje.
Pá Lea


4 komentáře:

  1. No, Leo, to jsou zase parádní kousky... moc se Ti všechny povedly... a ty barvy jsou nádherné, letní, veselé, zářivé... mě by se líbily moc... papa! L.

    OdpovědětVymazat
  2. Leničko, moc děkuji. Taky jsem u tebe obdivovala čepičku. Jestli já ji nezkusím. Pá. Lea

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná kombinece barev-jsou nádherné!Michaela

    OdpovědětVymazat
  4. Míšo, moc děkuji vážím si toho. Už vím, že paní se také moc líbí a to je důležité a mám z toho radost. Pá Lea

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea