a

a

čtvrtek 28. června 2012

Naše milované morčinky


Mé milé před časem jsem slíbila,
že Vám ukážu naše další obyvatele domu.


Vlastníme čtyři morčecí slečny...

Na začátku jsme si v Pet Planet
koupili dvě morčinky a to jsme ještě nevěděli,
že jsou obě březí a do dvou měsíců se nám narodili
další tři mimískové.

Kluka jsme museli udat, jinak by rodící exploze neustala
no a dalších dvou slečen jsme se nějak nedokázali vzdát.
Věřte, je to chlupatá partička k pohledání.
Na fotkách jsou ještě docela malinké
dnes má, ale každá okolo jednoho kila.

Aminka


je kříženeček hladkosrstého a dlouhosrstého morčátka.
Má hebkou a mnohem delší srst než ostatní morčinky.
Přiznám se, že pro tohle morčátko mám slabost.
Je to takový můj miláček a mazel, ale vždy ostražitá,
když se jí něco nelíbí, dokáže se ohnat a štípnout.
Je to naše štíhlá slečna, občas a v legraci jí říkáme Naše Barbie :O).

Na poslední fotce je Aminka se svým synem Alfíkem. 

 

 

 

 

  


Bobinka


je z našich morčinek to nejplašší.
Neustále se přede mnou schovává.
Jinak je přítulná, ale spíše to vždy nějak vydrží.


Tahle morčinka nás k životu vlastně ani nepotřebuje.
Někdy mám pocit, že nás spíše trpí.
Přines jídlo a jdi, to je celá ona, ale je naše
a máme ji rádi stejně jako ostatní.
Je pravda, že je nejplašší, ale také nejhlasitější.
Stačí otevřít lednici a už píská s vidinou toho,
že se bude připravovat něco
dobrého právě pro ni. 
 






Bublina

 
 
je dcerou Bobinky a bydlí spolu v jedné kleci
kde máma vládne pevnou rukou - packou.
Bublinka je nádherně tříbarevná
a opravdu se moc povedla.
Jinak je po mámě plašší,
ale je neskutečně zvědavá.
Jedno oko, jedno ucho.



 
 
Betty


Bettynka je také dcerou Bobinky
a povahou je to nejkouzelnější
morčátko, které jsem kdy měla.
U všeho je hned první, okamžitě se jde podívat, co jí nesu.
Přiběhne na zavolání.
No, je úžasná a, že je ušatá to nám vůbec nevadí,
protože je naše a máme jí rádi.
Vyfotit jí to byl taky kunšt, neustále
pobíhala a poslouchala, co se kde šustne.

 
 
 

Morčecí panelák
Tohle je panelák našich morčinek
a jen tak někdo tento kus nábytku :o)
 v kuchyni nemá.
Měří úctyhodných 120cm.
 
 
 



Mějte se krásně mé drahé a pokud pro Vás
a Vaše děti zítra končí škola a začínají prázdniny
tak přeji hodně sluníčka a spoustu krásných
společných zážitků.

Pá Lea


6 komentářů:

  1. Morčinky jsou krásné,bydlení mají luxusní.Já měla v kuchyni králíčka.Zdravím Vás i morčecí slečny.Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Leni,jsou to naši miláčkové a občas říkám, že bych chtěla být morče v naší rodině :o) Pá. Lea

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé, morčátka... taky jsem je mívala, ale syn je alergický na hlodavce a plísně, tak nemůžem mít ani rybičky... já jsem populační explozi tenkrát neuhlídala, neměla jsem to srdce se morčátek zbavovat, tak mi to narostlo do úctyhodných 16 kusů... nejstarší "matka rodu" se dožila nádherných osmi let... ani veterinář nevěřil... byla obrovská, skoro bezzubá, ale neuvěřitelně vitální až do konce... tak tu s námi prostě chtěla být pořád... pá a spoustu krásný zážitků s morčátky! L.

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, tak s šestnácti kousky si to opravdu neumím představit ty čtyři mi úplně stačí. Morčátka pokud se o ně člověk dobře stará tak se opravdu dožívají až osmi let a to by si měl opravdu každý uvědomit už před nákupem miláčka. Pá drahá dnes vařím tvoje knedlíky. Už se těším. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
  5. Tak jsem si zavzpomínala,na morčátko Sysíka,dožil se 8 let,já znala příběhy o 12 letých.Sysík byl můj kamarád,nejbližší bytost,co jsem ho dostala a vyškemrala ve třetí třídě,za vysvědčení.Snad se měl krásně.Broukal a pískal na přivítanou,trhávali jsme mu první jarní travičku a sušili seno,zastříhávali drápky a zoubky si brousil o tvrdý chleba,do truhlárny jsme jezdili pro hobliny a piliny.Morčátka jsou velmi chytrá a učenlivá.Máte parádní morčecí bydlení :-)Myslím,že je velmi důležité mít odpovědnost za svěřeného tvora,za bytost,kterou máme rádi,je dobře,že se děti učí odpovědnosti.Když má člověk schopnost mít rád zvířata,má schopnost mít rád druhé,jak lidi,tak malé zvířecí přátele.:-)Mějte se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásné povídání, ano je to tak člověk je zodpovědný za věci - bytosti, ketré k sobě připoutal a já to tak beru běhám s nimi to doktorech platím úděsné peníze, ale nedala bych je. Vždy se musím smám, když se mne někdo optá jaká ta morčátka povahově jsou, každá úplně jiná. Máme čtyři a každémá jinou povahu a každé je jinak přítulné. Děkuji za návštěvu blogu. Lea

      Vymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea