a

a

pátek 23. srpna 2013

Vánoční prostírání

 
Krásný den mé milé,
 
jsem tu opět s dalším tvořením a mám pocit, že už mě s těmi
vánocemi pošlete někam, ale pomalu objednávám vánoční
látky a tak moc se mi líbí, že mám nutkání z nich něco ušít.
Miluji léto a zima jako období by tu pro mě opravdu nemusela být.
Já bych nejraději z podzimu přešla do jara, to by mi
vyhovovalo nejvíc.
 
 
Vánoční prostírání
 



 


 
 
Máme před sebou poslední prázdninový týden
a pro nás s Aničkou dovolenkový tak už se moc
 těším jak se po tom pracovním týdnu užijeme.
 
Mějte se krásně a užívejte sluníčka.
Moc všem děkuji za přáníčka Celince k narozeninkám
jste zlatíčka a děkuji, že jste tu se mnou.
 
Pá Lea
 
 

18 komentářů:

  1. To né, dovolený už jsou za námi a za chvíli budou vánoce.
    Moc pěkný prostírání.
    Přeji ti příjemnou dovolenou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, moc ti děkuji za chválu a máš pravdu, otočíme se a vánoce jsou tu. Pá drahá Lea

      Vymazat
  2. Ahojky Leuško, prostírání máš jak jinak než moc pěkné, ještě mě vánoce nelákají, ale též budu háčkovat ozdoby. Přeju Tobě i Aničce pěknou dovolenou a hodně si užívejte chvilek spolu. Zdravím a mějte pěkný víkend Maryša :O)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maryško, moc ti děkuji za návštěvu. Vánoce mě taky nelákají, ale ty látky moc. Děkujeme za přání k dovolené a doufám, že si ji užijeme podle představ. Pá Lea

      Vymazat
  3. Leuško,neboj nikam Tě nepošleme :-)
    Já jsem měla vánoce a dny před vždycky pracovní a tak jsem to období vůbec neměla ráda,protože když jsem pak na štědrý den přijela z práce domu,tak to vypadalo,že pod stromečkem akorát tak usnu,ale letos cca po 15 letech budu mít volno,tak se na ně snad i těším :-)
    Krásný den a Aničce hezký zbytek prázdnin.
    Pa,pa,pa Gabča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gábi, mluvíš mi z duše jsme obchodnická rodina a já jsem si vždy přála, aby před Štědrým dnem nebyl pracovní den, protože pak to bylo vše děsně uhnané. Letos to opět vychází na pondělí, ale to už bude mít Anička určitě prázdniny, takže budeme doma v klidu ladit domov. Pá drahá a krásné dny. Lea

      Vymazat
  4. Jéééé, vánoce. Já si každý rok slibuji, že začnu chystat dekorace a vyrábět dárky už v létě, abych se potom vyhnula každoročnímu stresu, že nic nestíhám a stihla si užít vánoční náladu. Zatím se mi to nikdy nepovedlo, ale jsem ráda, že je někdo, kdo to zvládá. Dává mi to naději, že se k tomu také třeba někdy dopracuji. :-))
    Jinak prostírání jsou moc pěkná. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, děkuji a chválu, ale dělám to jen proto, že určitě stejně jako loni budu ještě do posledního dne šít svetráčky na přání. Takže teď něco malinko vánočního třeba i pro mě. Pá drahá Lea

      Vymazat
  5. Lei je krásné -- moje oblíbené vánoční barvičky :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, děkuji za návštěvu, ano to jsou barvy vánoc a jsou tou režnou takové venkovské a to se mi moc líbí. Nakukuji k tobě pravidelně a moc obdivuji jak se ti vše daří. Pá Lea

      Vymazat
  6. Krasnou dovolenou a to prostiranicko nema chybu musim taky neco zacit zase tvorit... Tohle me moc krasne nakoplo :-)

    Hezky konec leta Radana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radanko, děkuji a jsem ráda, že jsem někomu inspirací. Pá drahá Lea

      Vymazat
  7. Teď jsem zrovna u Klárky na Ma belle maison psala, jak mě její vánoční tvoření vyděsilo, teď v srpnu, ale máte pravdu, holky, srpen už má na kahánku a se zářím se vánoce hlásí, ať chcem nebo ne. Moc krásně jsi tvořila, tahle kombinace barev se mi na vánoce asi líbí nejvíc, je taková správně česká :o) mějte se krásně, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, máš pravdu, člověk se otočí a je to tady a když mě ty látky tak lákají tak jsem do nich musela říznout. Pá drahá Lea

      Vymazat
  8. Leonko, sleduji tvé tvoření, je krásné a vánoce se blíží taky mě už berou Pá Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, taky k tobě nakukuji a koukám co všechno zvládáš. Máš vše moc pěkné. Děkuji ti za návštěvu. Pá drahá Lea

      Vymazat
  9. Leo, prostírání je nádherné. Je to moc pěkná barevná kombinace, přesně podle mého gusta.
    Hezký den Anny

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Leonko,

    moc zdravím!!!! Tvé prostírky jsou kouzelné, krásné šití, prostě dokonalost sama!!!! Chválím!!!!! Líbí se mi moc!!!

    pa pa Šárka

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea