a

a

úterý 1. září 2015

Kolekce polštářů Klus a Cval


Krásný večer přeji všem příchozím,

tak už to začalo, první školní den je za námi 
a naše Anička zjistila, že rozvrh je " úděsný " :o).
Pondělí 7 hodin, úterý a středa 8 vyučovacích hodin.
Až si říkám jestli je to potřeba, ale musím to nechat na těch, 
kteří tomu opravdu rozumí.


Mojí slibovanou novinkou je

kolekce povlaků Klus a cval 

s úžasnými obrázky koní.

Všechny jsem doplnila látkou s podkovami a opět vše lemuje bílá látka.

Tato kolekce je již třetí v pořadí a předcházejí ji

a

Z obrázků jsem naprosto nadšená, 
hned při prvním objevení na webu jsem věděla, že je musím mít :o)
už jen proto, že naše Anička šestým rokem jezdí na koni.
Koně patří do našeho života stejně jako psi.




















Příště se jen na krátko vrátím k rámečkovým taštičkám
z kterých jsem vytvořila dva sety pro malé či velké slečny, dívky 
nebo paní :o).

Přeji jen krásné dny a brzy na shledanou

Pá Lea





Žádné komentáře:

Okomentovat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea