a

a

úterý 8. září 2015

První kolekce vánočních povlaků na polštáře a další


Krásný dobrý den moji milí,

Dnes to bude malinko pel mel, ale šiji podle toho 
jak co mizí z obchůdku na Fléru.

Co se týká šití na vánoce jsem oproti minulému roku ve velkém skluzu.
Loni jsem měla našito už v srpnu :o), ale letos se mi při vysokých teplotách, 
které panovaly venku, nechtělo koukat do vánočních látek.
Ochladilo se a první vánoční povlaky jsou tu.

Šila jsem z nádherných látek
kolekce Joyeux Noel od French General. Výrobce Moda.
Zatím jsou hotové tři povlaky, ale určitě ze stejných látek přibudou
rámečková taštičky a obaly na knihy.















Malinko jsem se vrátila k oblíbeným koníkům 
ze kterých už jste viděli povlaky na polštáře Klus a cval
a ušila jsem rámečkovou taštičku, která je doplněná zrcátkem
a obal na knihu. Vše k sobě krásně ladí a společně s povlaky 
tvoří krásný set, který potěší malou nebo větší slečnu či paní.
















V obchůdku na Fléru se mi malinko doprodává
kolekce s panenkou Gorjuss, ale na dva obaly na knihu
mi látky ještě vyšly a tak tady jsou. 
Oba obaly jsou vypodloženy příjemným sakonem,
který dodává obalu měkkost. Prošito, obšito, doplněno všitou záložkou.
Velikost je na denní diáře, které koupíte běžně v obchodě.















Děkuji všem za milá zastavení
a brzy na shledanou.

Pá Lea







2 komentáře:

  1. Tedy Leuško to je krása :o) ty vůbec ale vůbec nazahálíš...Měj se moc hezky...
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc ti děkuji za chválu a za návštěvu blogu. Já bez toho šití prostě nemůžu být :O). Pá Lea

      Vymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea