a

a

neděle 6. září 2015

Rámečkové taštičky Vintage Garden


Krásný den moji milí,

 velmi šikovnou švadlenkou jsem byla požádána jestli bych v zásobě látek
neměla jednu s pejsky a na oplátku mi poslala látku z kolekce Vintage Garden.
Už jsem z ní šila a z výsledku jsem byla nadšená,
proto jsem neodolala a opět jsem ušila dvě sady 
s rámečkovou taštičkou.
Jednu se zrcátkem a druhou s obalem na knihu.
Doufám, že udělají někomu stejnou radost jako mně, 
když jsem je šila.

Využila jsem úplně každého kousku látky,
 tak jsem z ní byla nadšená.






















Obě sady jsou uloženy v mém obchůdku na Fléru.

Za pár dnů jsem tu zpět a to s první vánoční kolekcí.

Mějte se všichni moc krásně a děkuji všem 
za milé komentáře a za nakouknutí.

Pá Lea






Žádné komentáře:

Okomentovat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea